Alla inlägg under oktober 2011

Av mspsyrran - 29 oktober 2011 14:49

Shoolulubabalulu!!!

Min morbror hade varit och hälsat på oss i Sverige för typ en vecka sen och just nu är han inte här längre. Han reset för ungefär 3 dar sen. Under den här veckan blev jag klar med en bok som heter "Skogens systrar". Rätt så bra! :-)

Idag blev jag klar med Habib:Långt långt borta

Den borde få en femma.

På torsdags fick vi reda på resultaten på spanska-proven och jag fick................11........8......118/120

Ett MVG!!!

Jag blev typ poppis på skolan när alla fick reda på det och många i min  klass började säga till alla 8:na typ och när min bror kom hem så frågade jag bah: Har du hört nåt från dina vänner idag?

Först förstod han nt men sen sa han: Aa, just deh, du fick 118/120 på spanskan idah.

Jag bara wiiiiiii!!!!!!!


Måste bara skriva mer........

Igår hade vi matte-prov o jag var nervös. Jag hann både göra A-och-B-delen. När jag blev klar med A-delen gav jag pappret till läraren och hon rättade under tiden då alla andra gjorde B-delen. Hon rättade inte B-delen utan hann bara rätta några elevers A-delar. Gissa hur mkt jag fick då??

Jag fick................:-(

(Skoja bah) jag fick 20 av 20, liksom fullpoäng. Då så kom Harry Potter, Luke Skywalker, kungen och Silvia och tackade mig och min hjärna. Då sa min hjärna: Jag har tränat mkt på gymmet förstår ruh. (Hehe skoja bah)

Jag blev bah glad.


För typ en vecka sen fick vi resultaten på musik-proven. Jag fick 31..........av.........32.

Wiiiiiii, igen!

Just nu har jag känat stålar till shopping o allt eftersom jag e såå duktig. Jag ska kanske köpa en topmodel fast jag redan har en som kostar ca. 200 kr.


Kan ni ge mig tips på vilka böcker jag ska läsa?

Jag har redan alla Twilightböcker och den senaste Habib-boken så tipsa mig inte om de. Kanske om........hmmmm......kommer inte på nåt.....jaja, ska säga godnatt till min mage, åt choklad nyss.

Yum! :-P

Av mspsyrran - 9 oktober 2011 18:58

Tjena!

För några veckor sedan gick jag in på en moviestars rum och då kom min kompis (på msp) och följde efter. Jag bara stod där och då filmade hon mig som en äkta papparazzi! (Det var en animering hon hade).

  Snyggo?


Haha.....måste bah skriva det här. Igår gick jag o min bäzza (irl) på bio. Jag hade ett presentkort som jag hade fått på mitt födelsedagskalas och min kompis hade vanliga pengar med sig. Vi ville kolla på en rolig film men alla filmer var för sena och över 18 år och för dyra så jag och hon bestämde oss för att kolla på "Smurfarna". Den var inte tecknad men den var ändå rätt bra.  

Vi hade med oss chips och godis som vi hade köpt innan för på bion är det ganska dyrt.   

Ni borde oxå vara med på en härlig bioupplevelse!

För att erkänna var det andra gången jag gick på bio för föräldrarna säger att det är slöseri med pengar.

Tja på er!!!!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards